var med i en tävling om en iphone!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: jättekul att du är med och tävlar om en iPhone 4S. Måste dock påminna er om att följa reglerna noga! Jag har koll på vilka som lägger till mig på facebook/bloglovin/blogkeen. Fuska inte för då får du inte vara med och tävla om den här fina julklappen! (Tips: skriver du ett inlägg får du 50% större vinstchans). Har du redan gjort allt jag bett om? Bortse då från den här kommentaren.



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://FLAVOURED.se

2011-12-05 @ 14:51:56

Kommentera mitt inlägg här

Namn:

Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

w w w . f e l i c i a g u s t a f s s s o n n . b l o g g . s e
tänker inte sitta här och skriva en lång text om mig själv som alla andra,ni får läsa er till vem jag är! hehe enjoy ;) kisses