titttta vad jag hittade på mollsiies mammas fb ;o


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje person som blir medlem. Så jag hoppas du blir medlem, skulle va jätte gulligt! Det är hur enkelt som helst och det går ganska snabbt att tjäna extr pengar i fickan. Jag tjänade ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Om du inte gillar reklam så ber jag om ursäkt!

Tack, kram!

2011-02-19 @ 23:30:04

Kommentera mitt inlägg här

Namn:

Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

w w w . f e l i c i a g u s t a f s s s o n n . b l o g g . s e
tänker inte sitta här och skriva en lång text om mig själv som alla andra,ni får läsa er till vem jag är! hehe enjoy ;) kisses