underbara du! ♥


Kommentarer
Postat av: jonna

awwww, du är för söt!

förstår du att jag blev helt tårögd av detta?

du är världsbäst ska du veta, du förstår mig alltid så bra, om de bara fanns ord som beskrev hur bra du var felicia, då skulle jag lätt använda dom, men de finns ju inga! inga så otroligt fantastiskt bra som ens kommer i närheten av hur superbäst du är gumman, jag tänker aldrig släppa taget om dig. du är helt underbar min syster, får alltid mitt humör på topp! jag älskar dig <3333

2010-11-13 @ 23:56:34
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här

Namn:

Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

w w w . f e l i c i a g u s t a f s s s o n n . b l o g g . s e
tänker inte sitta här och skriva en lång text om mig själv som alla andra,ni får läsa er till vem jag är! hehe enjoy ;) kisses