riktigt stolt över dagens träning!!


Kommentarer
Postat av: jocke

dock om man vill "bygga" muskler behöver man ett gymm med fria vikter, utan att ha nårra föremål att träna med gör att de tar längre tid också :) men visst man kan köra mycket hemma som tex: dips,situps, armhävningar,squats och mycket annat men du kommer inte bli grov på samma sätt ;) och vill du växa redigt krävs prottein pulver och creatin , bra motevering att få folk att träna dock , så tummen upp på inlägget :)

Svar: sv: ja de har du rätt i.öövningarna i apparna är oftast utan vikter. så därför jag rekomenderade dom för dom som inte går till gymmet osv. :D
feliciagustafsssonn.blogg.se

2012-08-26 @ 18:52:07
Postat av: Karolinafridaa - Foto & Sportgalen tjej

Jag har startat en ny omgång av dagens blogg på min blogg. Jag vill ha massor som vill vara med och delta. Du kan bli de lyckliga vinnarna som kan få fler läsare. Hoppas att du är med och deltar och glöm inte att anmäla dig innan Tisdag. Lycka till! :)

2012-08-26 @ 20:03:10
URL: http://karolinafridaa.blogg.se
Postat av: Karolinafridaa - Foto & Sportgalen tjej

Vad kul att du är med i dagens blogg. Håll utkik när jag drar de lyckliga vinnarna. :)

Svar: sv: ska jag göra du! vilket datum blir det? :D
feliciagustafsssonn.blogg.se

2012-08-26 @ 20:35:47
URL: http://karolinafridaa.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här

Namn:

Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

w w w . f e l i c i a g u s t a f s s s o n n . b l o g g . s e
tänker inte sitta här och skriva en lång text om mig själv som alla andra,ni får läsa er till vem jag är! hehe enjoy ;) kisses