alla har väl fallit nån gång i trans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla hora fy fan vad ful du har och vilket jävla rykte du har. Skulle inte ta i dej med tång din sönderblekta hår är ju fan förfärligt och sen hur du visar din kropp haha finns bara ett ord för dig FJORTIS!! Vet du vad Love och Adam och dom kallar dej jo..., slapp fitta !! Fan vad mobbad du kommer bli till hösten.,, föresten dom i Nybro snackar skit om dej..., sen borde du gå kurs i ögonbryns noppning haha fy fan ditt äckliga pack!! Håll dig borta från Växjö och Öland annars spyr vi på dej hota. Btw så är Emma Söderberg 13678000 gånger snyggare än dig och du ska ge fan i att gå på yngre tjejer .,, passa dig!!!

2012-07-03 @ 20:06:59

Kommentera mitt inlägg här

Namn:

Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

w w w . f e l i c i a g u s t a f s s s o n n . b l o g g . s e
tänker inte sitta här och skriva en lång text om mig själv som alla andra,ni får läsa er till vem jag är! hehe enjoy ;) kisses